Posted in Գրականություն 11

«Մատյան ողբերգության» 

Եւ արասցե՛ս զսոյն ընթերցողացն ի սիրտս յստակս
Բժշկութիւն հոգւոց եւ մաքրութիւն յանցանաց,
Թողութիւն պարտուց եւ արձակումն մեղաց կապանաց:
Եղիցի՛ բղխումն արտասուաց սովաւ վարժելոցն,
Եւ պարգեւեալ տացի՛ ի ձեռն սորին ապաշաւ ըղձից:
Շնորհեսցի՛, Տէր, եւ ինձ ընդ նոսին առ ի քէն զղջումն կամաց,
Եւ նոցա իմովս ձայնիւ շունչս բարեհամբոյրս,
Նուիրեսցի՛ վասն իմ այսու մատենիւ պաղատանք նոցին,
Եւ բանիւ այսու հեծութի՛ւն նոցին ընդ իմ խնկեսցի,
Ընդ համբոյր ճաշակման այսր ողբերգութեան`
Շնո՛րհ լուսոյ քոյ մտեալ բնակիցէ:

Արա՛ այս մատեանն ընթերցողների սրտերը յստակ, 
Բժշկի՛ր նրանց հոգիները դու եւ յանցանքները սրբի՛ր, 
 Թո՛ղ պարտքերը նրանց եւ արձակի՛ր կապանքները մեղքի: 
 Արտասուքները թող բխեն սրանով հրահանգուողների, 
 Եւ թո՛ղ սրանով պարգեւի նրանց իղձ ապաշաւի: 
 Շնորհուի թող, ո՜վ Տէր, նրանց հետ եւ ի՛նձ զղջումի կամք, 
 Ինչպէս եւ նրանց` ի՛մ իսկ բառերով` շունչ բարեհամբոյր. 
 Թող այս մատեանով եւ ի՛նձ նուիրուի պաղատանքը նրանց, 
 Եւ իմ խօսքերով իմ փոխարէն էլ խնկուեն նրանց հեծեծանքները: 
 Ողբերգութիւնն այս սիրով ճաշակող սրտերում թող որ 
 Շնորհիդ լո՜յսը մտնի եւ բնակուի: 

Շարունակել կարդալ “«Մատյան ողբերգության» “