Posted in Իմ գրադարանը

Քոլին Հուվեր «Գտնելով կատարյալը» / Colleen Hoover “Finding Perfect”

Բովանդակություն

«Գտնելով Կատարյալը» Քոլին Հովերի «Անհույս» գրքի շարքի (1,2,3,4) վերջին մասն է։ Գրքում ներկայացված է նախորդ 4 գրքերի հերոսների պատմության շարունակությունն ու ավարտը։

Գրողի մասին

Քոլին Հուվերը Նյու Յորք Թայմսի բեսթսելլեր գրող է։ Հուվերի վեպերը դասվում են նոր մեծահասակների և երիտասարդների ժամանակակից ռոմանտիկ կատեգորիաների, ինչպես նաև հոգեբանական թրիլլերի շարքին:
2015 թվականին Քոլինի «Confess» վեպն արժանացել է Goodreads Choice մրցանակին՝ լավագույն սիրավեպ անվանակարգում։ Դրան հաջորդեց 2016 թվականին նրա ստեղծագործությունը՝ «It Ends With Us»-ը, որը նաև շահեց Choice մրցանակը լավագույն սիրավեպի համար: 2017 թվականին նրա «Without Merit» գործն արժանացել է լավագույն սիրավեպ մրցանակին:

Մեջբերումներ

  • Մայր դառնալը սեփական երջանկությունն ապահովելը չէ: Խոսքը գնում է հանուն երեխայի սարսափելու և նույնիսկ կործանվելու հնարավորությունից օգտվելու մասին:
  • Իսկական սերը գոյություն ունի, և այս տանը գտնվող մարդիկ դրա ապացույցն են:
  • Դու ինձ հիշեցրիր իմ մասին, և ինչ զգացողություն էր դա: Տառապանքը, որը գալիս է այն բանի հետ, որ չկարողանալով խլել ցավը այն մարդուց, ում սիրում ես քեզնից ավելի:

Կարծիք

Այնքան լավ էր տեսնել, թե ինչպես են «Անհույսի» կերպարները միավորվում «Քո կատարելությունների» կերպարների հետ: Դա այնքան լավ համադրություն էր, և ես ուրախ եմ որ Հուվերը մտածել էր դրա մասին: Ասելիքս շատ չէ, քանի որ սա կարճ վեպ է:

Թողնել մեկնաբանություն